Nuffnang Ads

Followers

scm music playlist

Monday, May 28, 2012

Sakit hati sakit jiwa sakit 0tak....

malam ni memang la saya rasa cam nak mengamuk,naik angin,panas je rasa...
dah la minta t0long saya beli n0vel,pastu bila suh bayar byk s0ngeh....hellll0000000............saya beli dengan harga penuh 0k....kalau rasa nk sgt p0tongan harga dan seangkatan dengannya t0long beli sendiri ye...
memang la saya menyesal bila buat kerja dengan hati yang ikhlas bertukar jadi tak ikhlas sebab perasaan geram.,marah,,sakit hati beraja di hati.....membuak-buak....lepas ni memang la x nak jd 0rg baik sangat t0long orang beli....

Tolong la weh...jangan tanya saya marah ke tak sebab memang saya marah bila benda macam ni jadi kat saya....dan apa yang dah jadi ni jadi pengajaran dekat saya jangan terlalu baik dengan '0rang' lain....

No comments:

Post a Comment