Nuffnang Ads

There was an error in this gadget

Followers

scm music playlist

Saturday, June 16, 2012

Hari Bapa Pertama Tanpa Ayah Tersayang

hurm.....x tahu la camne nak gambarkan rasa hati ni..berbaur2...bercampur aduk tapi lebih kepada sayu, terkilan, sedih sebab x sempat nak balas jasa ayah dan x sempat nk bahagiakan ayah dahulu....



Tipu la klu cakap xde rasa langsung bila teng0k kawan2 ada dengan ayah, teng0k ikatan kemesraan yang terjalin di antara ayah dan anak...memang aku terasa sangat kehilangan ayah....

ni baru hari bapa,aku dah rasa sayu,walaupun dah x menitiskan air mata lagi dah sebab dah b0leh terima hakikat sebuah kehilangan...

Entah macam mana la bulan puasa dan raya akan datang yang memang dah x lama lagi dah...Harap sangat2 aku cukup kuat tahan air mata dan sume tu dr mengalir depan mak n keluarga yang lain sebab x nak buat d0rang rasa sedih..memamng raya tahun ni tradisi tu dh berubah la..sebab dah xde ayah dah...dah x b0leh nk g0sok baju ayah dah..tahun ni g0sok bju sendiri, mak dengan baju adik je la...air pun pagi2 dah xde la nak rushing buat dan siapkan macam sebelum2 ni...

x kisah lah..yang penting Kak Teh janji dengan AYAH yang kak teh akan cuba dan berusaha semampu yang terdaya untuk tunaikan janji kak teh pada ayah tuk berjaya dalam pendidikan, kerjaya dan kehidupan...untuk ubah masa depan keluarga kita...Insya'ALLAH, mudah-mudahan kak teh akan berjaya tunaikan sume ni..aaminnn...

Kak teh sayang dan rindu sangat2 dekat ayah.....