Nuffnang Ads

Followers

scm music playlist

Thursday, December 8, 2011

m!ss nurse VS mr CEO

adessssss......letih betul la pagi ni,nape la A&E hr ni byk sgt case,dh la asyk2 red z0ne je, penat duk berkejar sana sini...dh la hr ni MA2 ngan Dr.2 yg bertugas pn muka asyk ketat jer...huhuhuhu...penat lak aku teng0k muka dorang. Abang n kak Dr yang hensem dan chantek trus jadi muka cam ape ntah sebab penat sgt.

Hihihihi....paling kesian kt abang Afif aku,angah aku pn muka ntah ape-ape dh,ngan mata merah x cukup tdo,almaklumlah die bertugas tuk 0n call hr ni. kessian lak tp hepi pn ad coz angah ad skali x la aku tensi0n sgt.

"h0i mak cik..."sergah si mimie nieyl."mak,angah aku vampire mata merah" kus semangat aku,kn dh kuar latah aku yang meraban tahap x hengat ni...geram betul la aku ngan kawan yg s0rang ni. suka sgt buat orang terekejut."hime,hime cakap apa kt angah td hah?".mimie ngan aku terdiam,tergaman,terkedu dan tekejut. mimie lagila dh pucat,klu toreh kulit dia pn rasanya dh x kuar drh kot..maunye angah aku, Dr Afif Isyqiey tukar jadi vampire tgh2 ward kecemasan ni. Padan muka mimie,2 la sape suh kau terkejutkan aku tgh2 A&E ni,mentang2 la dh lengang sikit dr kesibukan yang melanda terus kau kacau aku ye."mimie,apa awak dh buat pada hime kesayangan saya ni?"angah afif mengajukan pertanyaan pada mimie yang dah bertukar jadi patung cendana sama je ngan aku tengah2 p0rt observati0n lam A&E department ni.




"hihihi...angah s0ri la hime x sengaja sebut angah vampire mata merah,jangan la marah hime, mimie pn x sengaja tu. sori ye"huhuhu...cuak jugak aku buatnya angah tetiba tukar angin puting beliung dia datang maunya kec0h satu department hospital ni dgn khabar dr. nek minyak gara2 adik dye panggil dia vampire lam ward kecemasan ek0ran drp latah. Mahunya aku,nurse atau lebey femes ngan panggilan misi, kena tindakan tatatertib sebab menimbulkan kekecohan lam ward.

lupa lak nk kenalkan diri aku, nama aku Nia Ayra Sofea, tp angah aku si dr afif nie suka panggil aku hime sebab aku ni suka sgt ngan watak tuan, puteri dlm anime jepun.n hime ni bermaksud puteri. Kerja aku membantu meringankan beban dr dan membantu pesakit lam menangangani kesakitan mereka danaktiviti harian mereka.






No comments:

Post a Comment